Friday 21 March 2008

GOLF JALAN KAKI


21 Mac 2008. Setelah hampir 1 tahun 1 bulan golfing aku makin meningkat, jam 1500 aku berjalan kaki dan ditemani En Din dan Aziz naik buggy. Aku terpaksa berjalan laju sebab nak sama dengan buggy tapi nasib baik buggy tidak dibenarkan masuk fairways jadi aku seiring dengan mereka. dilubang pertama aku tee off paling baik hampir 210M, 3pukulan aku on green dan aku end up Par5. second hole tee off tapi second shot bola hilang terus rosak. Dilubang 3 permainan rosak dengan 9 pukulan. Dilubang 3 missed birdie, begitujuga lubang 5 aku masih dapat double bogey dan dilubang 7 teeoff paling jauh dan end up dengan double bogey. Aku mula rasa goyang lutut dan di lubang 8 aku birdie 2 on and 1 putt hampir 10kaki. Lubang 9 aku dapat double bogey. kesimpulanya aku dapat menguasai tee off, fairway agak kurang mantap tapi pitching and putting semakin mantap. Next mach aku pasti mendapat hadiah top 5. InsyAllah.

No comments:

KEJAYAAN DAN KETENANGAN

"Kejayaan dimiliki tidak hadir sendiri tetapi ia datang dengan usaha, berdoa dan bertawakal"

"setiap yang kita impikan tidak selalunya indah, kesunyian mengajar erti hidup berdikari, Namun satu yang kita akan ingat seumur hidup, KENANGAN"

Blog Archive